So dink ons anders, beter en slimmer oor wiskunde

Tradisionele wiskunde-onderrig is gebaseer op sogenaamde 'kennisoordrag' wat onmoontlik is aangesien kennis nie van een brein na 'n ander oorgedra of BlueTooth-eded kan word nie.

 Onderwysers onderrig deur resepte en metodes te verduidelik. Byvoorbeeld, die onderrig van langdeling het meer vermenigvuldiging en aftrekking as deling.

Nieteenstaande hierdie gedetailleerde metode, verdwaal die meeste leerders langs die pad en word hulle geen idee gelaat nie.

 Resepte en metodes het niks met wiskunde te doen nie. Hulle is die versameling van wiskundiges se insig soos dit mettertyd ontwikkel is.

 Die resultaat is dat leerders se logies-wiskundige kennis 'n tweedehandse verkryging van 'n sosio-kulturele bron (die oordrag van onderwyser tot onderwyser) is en nie direk uit die wiskundige omgewing nie.

 Die gevolg is hiervan word kinders ontneem van die geleentheid om self wiskundige konsepte te internaliseer en toetse en eksamens moet oorleef deur staat te maak op metodes wat hulle op daardie tydstip kan herroep of in die hande kan kry.

 Daar is 'n behoefte om wiskunde-onderrig en -leer te herbedink.

1) Wiskunde gaan oor verhoudings en patrone en nie om die onderwyser se metodes na te boots nie.

2) Thinking Tools sien wiskunde as 'n BORDUURWERK met 'n netjiese voorkant en 'n agterkant waar die los drade geknoop en vasgebind word. Die netjiese kant verteenwoordig die korrek uiteengesit stappe en resepte wat wiskunde meer verband hou met 'n resepteboek as met wiskunde. Dit is algemeen bekend dat alle resepte nie herroep kan word nie, en die resepteboek moet gereeld herbesoek word wat nie tydens toetse en eksamens moontlik is nie. Thinking Tools fokus op die agterkant waar werklike wiskunde is. Leerders word in staat gestel om die agterkant te ontrafel en uit te pak voordat hulle die netjiese voorkant probeer. Elke tipe som het sy eie borduurwerk-agterkant. In die grondslagfase het die getallelyn 'n borduurwerk -agterkant. Dit beteken 'n getallelyn is nie die begin van 'n leerproses nie, maar die einde. Vermenigvuldigingstabelle

waarvan die voorkant tradisioneel uitgeput is met herhalings sonder om wiskundige insigte te dra, het 'n borduurwerk  aan die agterkant.

 Dieselfde met alle ander wiskunde.

Open chat
Send a message to learn how Thinking Tools can benefit you.